MAGENTA DELI
  • Kategóriák
  • Italok
  • Alkoholos italok
  • Édességek
  • Snack-ek
  • Tartós élelmiszerek
  • Alapanyagok
  • Ajándék ötletek
  • Csomagok

A kosarad üres

0

GYIK

Rendelés

Hogyan tudom leadni a rendelésemet?
A webáruházban kiválasztod a kívánt termékeket, majd a "Kosárba rakom" ikonra kattintva a kosárba teheted, így felül megjelenik a kosarad a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottál, úgy a menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kell kattintanod.
Ekkor megjelenik a "Kosár" oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még pár lépés van hátra:
Az "Adatok megadása" menüben meg kell adnod a személyes adatokat, szállítási és/vagy számlázási címet, megjegyzést is fűzhetsz a megrendelésedhez, illetve feliratkozhatsz a hírlevelünkre, hogy értesítéseket kapj az aktuális újdonságainkról. Majd ki kell választanod a fizetési módot, elfogadnod a szerződési feltételeket és a "Rendelés küldése" menüpontra kattintanod.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésemet leadnom?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címedre egy webáruház rendelés visszaigazoló e-mailt kapsz, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen a postafiókodba.
Mit tegyek, ha nem jött webáruház visszaigazoló e-mail a rendelésemről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de 30 percen belül visszaigazoló e-mailben kapsz tájékoztatást a leadott megrendelésed részletes tartalmáról. Amennyiben 30 percen belül nem kapod meg a visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Szállítás

Hova szállítunk?
A magentadeli.hu jelenleg egész Magyarország területén, illetve külföldön is nyújt szolgáltatásokat.
Mennyibe kerül a szállítás?
25.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes, 25.000 Ft alatt pedig 990 Ft (utánvét esetén 1490 Ft)
Hogyan tudok fizetni?
Online bankkártyával, házhoz szállítást követően a futárnál bankkártyával (POS terminál), előre utalással és készpénzes fizetéssel is ki tudod egyenlíteni a vásárlásod ellenértékét.
Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?
Webshopunkban a vásárlási folyamat közben a "számlázás másik címre" menüt kell kipipálni, majd meg kell adni a cég nevét, címét és a céges adószámot amelynek eredményeképpen céges ÁFÁ-s számlát fogunk kiállítani a vásárlónk számára.
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?
Futárszolgálattal 1-2 munkanapon belül szállítjuk a megrendelt termékeket. Ha ettől eltérően szeretnéd kérni a megrendelésed teljesítését, akkor ezt jelezheted a megrendelésed “Megjegyzés” rovatában.

Termékinformációk

Milyen termékeket forgalmazunk?
Prémium, kézműves, kistermelői és mindenmentes élelmiszereket, italokat is forgalmazunk (vannak gluténmentes, laktózmentes, cukormentes, koffeinmentes, vegán, stb termékeink).
Mennyit lehet egy termékből megrendelni?
Alapvetően a készlet erejéig tetszőleges mennyiséget helyezhetsz kosárba.
Mit jelent az pontosan, hogy “Készleten” lévő termék?
Azt jelenti, hogy a kiválasztott termék a raktárunkból azonnal elérhető. Házhozszállítással kérve, a rendelésedet ha munkanapokon 16:00 óra előtt leadod a weboldalunkon, úgy már másnap kézbesítésre kerülhet a megrendelésed.
Mit jelent, az hogy “Nincs készleten”?
Az általad kiválasztott termék jelenleg nincs raktáron, a rendelése folyamatban van.

Regisztráció/Kapcsolat

Érdemes fiókot regisztrálnom?
Amennyiben visszatérő vásárló leszel áruházunkban, célszerű saját fiókot regisztrálnod magadnak. Így egyetlen felületen meg tudod tekinteni korábbi rendeléseid, kedvenc termékeid, vásárlási előzményeid. A vásárlási élmény könnyebb és gyorsabb lesz így.
Mikor érhető el a Magentadeli.hu webáruház ügyfélszolgálata?
Az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől-péntekig 08:00-16:00 óráig érhető el.

Rendelés törlése

Hogyan tudom törölni a rendelésem?
Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon: +36 20 205 7518 vagy e-mailben: info@magentadeli.hu
Hogyan tudom eltávolítani a terméket a kosárból?
A Kosár ikonra kattintva, a Kosár oldalon, az adott termék neve és ára melletti X szimbólumra kattintva eltávolítható a tétel.

Panaszbejelentés

Mit kell tennem, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Ha hibás vagy sérült terméket szállítottunk ki, egyrészt elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt, másrészt keress minket az info@magentadeli.hu e-mail címen vagy a +36 20 205 7518 telefonszámon.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?
Jelezd kérlek ügyfélszolgálatunknak telefonon: +36 20 205 7518 vagy az info@magentadeli.hu e-mailben és igyekszünk minél hamarabb orvosolni a problémát.
Mit tegyek, ha olyan terméket kapok, amelyet nem rendeltem meg?
Ha véletlenül olyan terméket szállítunk ki számodra, amelyet nem rendeltél meg, akkor természetesen megtarthatod az árut ha szeretnéd.
Amennyiben nem élsz a fenti lehetőséggel, kérlek írj nekünk az info@magentadeli.hu e-mail címre és egy előre egyeztetett időpontban egyik futárunk átveszi azt.