Your cart is empty
A kiszállítás napjáról e-mailben tájékoztatunk, a GLS pedig el fogja küldeni Neked a csomag nyomkövetési kódját. A futárnál is tudsz készpénzzel vagy bankkártyával fizetni, ha korábban nem fizetted ki a vételárat.
Vásárolj 25.000 Ft felett és a szállítási költséget mi álljuk!
25.000 Ft alatti vásárlás esetén a szállítási költség: 1990 FT (utánvét esetén 2490 Ft). Csomagpontra való küldés esetén: 990 Ft. (Vásárláskor a hozzád legközelebb eső csomagpont irányítószámát tüntesd fel, és mi oda küldjük neked a csomagot). Bizonyos kg-ot meghaladó csomagot egyedi díjazással tudunk kézbesíteni:
- 20-30kg között plusz 1490 Ft (az összes fizetési mód esetén)
- 30-40kg között plusz 2000 Ft (az összes fizetési mód esetén)
- 40kg felett plusz 3000 Ft (az összes fizetési mód esetén)
Rendelések feldolgozása
Futárszolgálatunk belföldön általában 1-3 nap időtartamon belül szállítja ki a rendeléseket. A csomag feladásának napján egy rövid szöveges értesítőt kapsz (e-mail) a csomagod felvételéről (a csomagod elhagyta központi raktárunkat) és a szállítás időpontjáról.
Házhoz szállítás
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon, az adott napon küldött értesítőben megjelölt idősávban végzi. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, a futár egy értesítőt hagy a címen. Az értesítőn szereplő szám segítségével lehetőséged van arra, hogy a https://gls-group.eu/HU/hu/home portálon az egyedi igényeidnek megfelelően alakítsd a csomagod kiszállítását. A kézbesítés történhet másik címre – pl. másik város, vagy a munkahelyed – de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is. Természetesen telefonon keresztül is módosíthatod a csomag kiszállításának időpontját. A csomag kiszállítását kétszer kísérlik meg, ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheted át.
A küldemény átvétele előtt kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon. Kézbesítéskor névvel, dátummal és aláírással kell igazolnod, hogy átvetted a csomagot.
Nyomon követés
A futárszolgálat a küldemény felvételét követően e-mailben elküldi a rendelésedhez tartozó csomagszámot. Az online nyomon követő rendszer segítségével, szemmel tarthatod a csomag útját. Ehhez nem kell mást tenned, mint beírni a csomagszámot a GLS weboldalon található csomagkereső mezőbe.
Bármilyen egyedi, különleges szállítási igény esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal telefonon (+36 20 205 7518), vagy e-mailben az info@magentadeli.hu, rendelésszám megadásával.
Ha nem tudod időben átvenni a megrendelésed, meghosszabbíthatod a foglalást:
Minden esetben a futárcégekkel kell felvenned a kapcsolatot. Szükséged lesz a csomagszámra, amelyet e-mailben elküldtünk neked.
A Vásárló köteles a Magenta Deli Kft. által kiszállított termékeket átvenni és azok ellenértékét megfizetni.
Webáruházunkban a következő fizetési módok közül tudsz választani:
Online bankkártyás, helyszíni bankkártyás (POS terminál) és készpénzes fizetéssel tudod kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét.
Online bankkártyás fizetés: Az OTP Simplepay biztonságos fizetési rendszerébe irányítunk át, a kártya adataid nem jutnak el Hozzánk, így teljes mértékben kockázatmentes a fizetés. A sikeres fizetést követően azonnal elkezdjük rendelésed feldolgozását és átadjuk a futárszolgálatnak a csomagod.
Helyszíni fizetés: a rendelés átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával. Amennyiben technikai okok miatt a terminál nem működik, sajnos csak készpénzes fizetési lehetőség van.